opis

FITNESS Śremski Sport to wszechstronne zajęcia dla ludzi w każdym wieku, o różnej sprawności fizycznej, prowadzone pod okiem profesjonalnych i doświadczonych instruktorów. Począwszy od godzin porannych do późnego wieczora możesz trenować w przestronnych, klimatyzowanych i dobrze wyposażonych salach. 

WYKAZ ZAJĘĆ FITNESS

  1. Zajęcia 50+ – (wzmacnianie&rozciąganie, body ball, abt, aerobik, aqua)
    Śremski Sport wspólnie z Gmina Śrem prowadzi program  bezpłatnych zajęć fitness dla seniorów. Profilaktyka zdrowia i ruchu dla osób starszych na całym świece zdobywa coraz więcej zwolenników. Dlatego też i w Śremie od kilku lat prowadzony jest Program „SENIOR W RUCHU”. Są to zajęcia finansowane przez Gminę Śrem.
  2. POWER PUMP – trening ogólnorozwojowy, wytrzymałościowo- siłowy z wykorzystaniem sztangi , wzmacniający wszystkie partie mięśniowe. Zajęcia skierowane dla wszystkich, którzy marzą o pięknie ukształtowanej sylwetce i wyrzeźbionym ciele. Trening, który poprawia wydolność i siłę mięśni bez znacznej ich rozbudowy.
  3. KETTLEBELL WORKOUT – ćwiczenia z odważnikami kulowymi, który angażuje do pracy niemal wszystkie partie mięśniowe, zajęcia dla tych którzy chcą zwiększyć siłę, wytrzymałość, koordynację, a także skutecznie wysmuklić ciało. Zajęcia, które aktywują do pracy mięsnie głębokie, dzięki czemu skutecznie możemy walczyć z bólami kręgosłupa, a także efektywnie korygować wady postawy.
  4. STREET WORKOUT – Trening opierający się o ćwiczenia kalisteniczne (na własnym ciężarze ciała). Zajęcia z pewnością przeznaczone będą dla osób, które szukają czegoś więcej niż trening siłowy lub chcą wskoczyć na wyższy poziom sprawnośći. Kalistenika świetnie sprawdzi się także dla nowicjuszy, którzy przy systematycznych treningach szybko zauważą zmiany i progres przy poszczególnych ćwiczeniach. StreetWorkout jest kojarzony głównie z podciąganiem i pompkami (jeśli te elementy sprawiają trudności posiadamy gumy pomocnicze/oporowe w tym celu aby każdy mógł czynnie uczestniczyć w zajęciach bez względu na poziom zaawansowania, jeśli dodamy do tego ćwiczenia zastępcze oraz uzupełniające z pewnością nie będzie z tym problemu). Na treningach będziemy również uczyć się takich elementów jak stanie na rękach oraz inne pozycje gimnastyczne.
  5. MUSIC BIKE – jazda w grupie na rowerach stacjonarnych w rytm muzyki. Zajęcia, które korzystanie wpływają na układ oddechowo- krążeniowy. Regularny trening wpływa korzystanie na kondycję fizyczną .Podczas jazdy intensywnie pracują nogi, brzuch, biodra i pośladki. Dzięki zajęciom wzmocnisz mięsnie, a także zrzucisz zbędne kilogramy. Forma bezpieczna, która nie obciąża stawów.
  6. ZUMBA– połączenie tańca i aerobiku, zajęcia które kształtują sylwetkę i uwalniają ogromna dawkę endorfin.
  7. BODY BALL – zajęcia z piłką gimnastyczną , które pomogą zwalczyć wady postawy, wymodelują sylwetkę, odciążą kręgosłup, poprawią koordynację, wysmuklą ciało oraz wymodelują sylwetkę.
  8. PILATES – system ćwiczeń, który łączy w sobie elementy jogi, baletu oraz ćwiczeń siłowych. Ćwiczenia wykonuje się w pełnej koncentracji, gdzie ważną rolę spełnia prawidłowe oddychanie. Pilates wzmacnia, a jednocześnie rozciąga mięśnie, dzięki czemu poprawia elastyczność całego ciała, likwidując bóle spowodowane nadmiernym napięciem lub słabością mięśni. Jednocześnie relaksuje i odpręża.
  9. ZDROWY KRĘGOSŁUP – zajęcia  mające charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa.
    Zajęcia obejmują ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe.
  10. MOBILITY – Pracujemy nad poprawą elastyczności i ruchomości całego ciała. Odwracamy skutki długotrwałego siedzenia. Rozluźniamy zmęczone mięśnie i zwiększamy zakres ruchu Twoich stawów. Idealne uzupełnienie treningu dla osób aktywnych, w celu uzupełnienia ich treningu. Trening dla osób z bólami i urazami.
  11. AQUA FITNESS – To niezwykle efektywna forma ruchu dla osób pragnących schudnąć, mających kłopoty z kręgosłupem, ze stawami, układem oddechowym, sercowo-naczyniowym, a także dla cierpiących na dolegliwości związane z osteoporozą. To także skuteczny sposób walki  z cellulitem i nadmiarem tkanki tłuszczowej. Zajęcia w wodzie w specjalistycznych pasach wypornościowych, które utrzymują ciało w wodzie
  12. ABT – skuteczne ćwiczenia ujędrniające na brzuch, uda, pośladki. ABT to trening wzmacniająco-kształtujący wykonywany do rytmicznej muzyki. Zaczyna się 10–15-minutową rozgrzewką, po niej następuje kompleksowy zestaw fitness obejmujący głównie dolne partie ciała. Ponadto ćwiczenia te wzmacniają mięśnie całego ciała i przyśpieszają spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Jest to również dobra metoda, żeby rozprawić się z cellulitem.
  13. PŁASKI BRZUCH – zajęcia skoncentrowane na ćwiczeniach wzmacniających mięśnie brzucha i grzbietu, poprzedzone dłuższą około 20-sto minutową rozgrzewką i zakończone rozciąganiem. Spełnienie snów o płaskim, wyrzeźbionym brzuchu. Jest to trening dla każdego.
  14. CARDIO FIT – inaczej trening wytrzymałościowy lub tlenowy, jest najczęściej polecanym wysiłkiem dla osób odchudzających się. To doskonały sposób na spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej, dotlenienie organizmu czy też zwiększenie wydajności pracy serca i płuc. Poprzez taki rodzaj  ćwiczeń możliwe jest kształtowanie wytrzymałości organizmu, a także spalanie tkanki tłuszczowe.
  15. TBC – zajęcia modelujące całą sylwetkę, wzmacniające mięśnie , poprawiające wydolność tlenową. rodzaj zajęć fitness, które pozwalają wzmocnić i wyrzeźbić mięśnie całego ciała – od ramion po łydki, a dodatkowo spalić mnóstwo kalorii i poprawić kondycję. Ich zaletą jest uniwersalność – może je wykonywać każdy, bez względu na stopień zaawansowania. Osoby, które ćwiczą na co dzień, mają możliwość urozmaicenia w ten sposób swojego programu treningowego. 
  16. STEP – zajęcia odbywające się na specjalnej platformie mające na celu wzmocnienie mięśni, spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej, kształtowanie głównie dolnych partii ciała, oraz zwiększenie kondycji, a to wszystko w rytmie dynamicznej muzyki nadającej tempo zajęć. Ćwiczenia na Stepie doskonale działają na mięśnie nóg, pośladków, wzmacniają układ sercowo-mięśniowy, kondycję, pomagają stracić zbędne kilogramy. Przeciwwskazaniem do wykonywania ćwiczeń na stepie są problemy ze stawami, kręgosłupem, gdyż zbytnio obciążają kolana, biodra i kostki.
  17. TRX – system profesjonalnych lin TRX wykorzystuje masę ciała i grawitację aby stworzyć opór podczas ćwiczeń. Trening w zawieszeniu poprawiający równowagę mięśni, stabilność stawów, dający mobilność i wzmacniający mięśnie brzucha  jest bardzo pomocny w uprawianiu sportu. Poprawia również postawę i zapobiega obrażeniom.
  18. OBWÓD FUNKCJONANY – alternatywa dla osób chcących szybko i skutecznie spalić tkankę tłuszczową. Trening zwykle składa się z 3 obwodów, a antrakcie jednego obwodu wykonujemy po jednej serii ćwiczenia. Zaleta treningu jest wykorzystywanie ciężaru własnego ciała oraz duże urozmaicenie w wariantach dobieranych ćwiczeń.
  19. BOKS DLA KOBIET – Boks nie jest tylko dla mężczyzn, to atrakcyjna forma ćwiczeń coraz bardziej popularna wśród pań. Dzięki treningom nie tylko zgubisz zbędne kalorie, nauczysz się prawidłowego zadawania ciosów, ale również poznasz obrony stosowane przed atakiem, przez co poczujesz się pewniej. To intensywny trening rozwijający wytrzymałość siłową, kondycję, siłę dynamiczną, szybkość, równowagę oraz koordynację ruchową.

STREFA CARDIO
Trening w sali Cardio wzmacnia układ krążenia oraz serce, poprawia wydolność i znacznie polepsza ogólną kondycję organizmu oraz pomaga spalić nadmiar tkanki tłuszczowej. Strefa Cardio w Śremskim Sporcie wyposażona jest w 2 bieżnie, 3 trenażery, stepper oraz rower poziomy firmy STAR FITNESS. Sala z urządzeniami czynna jest w każdy dzień tygodnia od godziny 6:30 do godziny 22:00.

SALE FITNESS
W naszym klubie znajdziecie przestronne sale fitness z dużą ilością luster, profesjonalnym systemem audio oraz wysokiej jakości sprzętem. Do waszej dyspozycji udostępniamy:

  • Sala do indoor cyclingu wyposażona w 14 rowerów stacjonarnych – 80 m2 II piętro,
  • Duża sala Fitness wyposażona w sprzęt do treningu funkcjonalnego – 150 m2 II piętro,
  • Sala znajdująca się na I piętrze 75 m2,
  • Sala ze sprzętem cardio – 50m2.

TRENINGI PERSONALNE
FITNESS Śremski Sport to nie tylko zajęcia grupowe, naszym klientom oferujemy również treningi z klubowymi trenerami personalnymi. Bez względu czy chcesz zredukować wagę, zbudować masę mięśniową, poprawić sprawność i pozbyć się bólu, a może tylko udoskonalić technikę wykonywanych ćwiczeń sprawdź nasz zespół trenerów personalnych. Skontaktuj się z naszym koordynatorem strefy fitness w celu umówienia się na spotkanie.

bloki zajęć

Różowy – zajęcia 50+ 
Gimnastyka 50+ to ćwiczenia mające na celu poprawę sprawności, zwolnienie procesu starzenia się oraz ogólną poprawę samopoczucia osoby ćwiczącej.

Czarny – zajęcia siłowe (POWER PUMP, KETTLEBEL WORKOUT, BOKS DLA KOBIET, STREET WORKOUT)
Zajęcia wzmacniające mięśnie, zwiększające siłę oraz wytrzymałość mięśniową. 

Czerwony – zajęcia kształtujące (ABT, PŁASKI BRZUCH, TBC, CARDIO FIT , STEP)
Zajęcia modelujące sylwetkę, kształtujące poszczególne partie mięśniowe, poprawiające wygląd i postawę.

Zielony – indor cycling (MUSIC BIKE)
Zajęcia na rowerach stacjonarnych.

Błękitny – zajęcia w wodzie (AQUA AEROBIK)
Aerobik wodny z wykorzystaniem sprzętu oporującego.

Fioletowy – zajęcia body minde (prozdrowotne) (ZDROWY KRĘGOSŁUP, PILATES, MOBILLITY)
Zajęcia mające na celu walkę z bólami kręgosłupa, poprawiające postawę, likwidujące napięcie mięśniowe oraz wzmocnienie osłabionych mięśni. 

Granatowy – zajęcia funkcjonalne (TRX, OBWÓD FUNKCJONALNY)
Zajęcia, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej oraz poprawa funkcjonowania aparatu ruchu.

Żółty – inne (BODY BALL, ZUMBA)

Pomarańczowy – Nowości
Nowe formy, które będą pojawiały się w grafiku.

jak skorzystać?

Zajęcia fitness odbywają się na I oraz II piętrze obiektu.  Aby skorzystać z zajęć fitness należy posiadać aktywny karnet lub wykupić wejście jednorazowe w kasie obiektu. Honorujemy także karty BENEFIT, OK SYSTEM, FITFLEX, FITPROFIT – posiadając takie karty należy przed zajęciami okazać (zczytać) kartę w kasie obiektu. Przed zajęciami należy także na stronie Fitness Śremski Sport – kalendarz zajęć zapisać się na konkretne zajęcia.

Więcej informacji na stronie https://sremskisport.cms.efitness.com.pl.

galeria