Wykaz aktualnych zajęć fitness, system kar za niewypisywanie się z zajęć.

Drodzy Klienci,

Z uwagi na powtarzające się od dłuższego czasu „puste rezerwacje” na grupowych zajęciach fitness jesteśmy zmuszeni do wprowadzenia systemu kar za niewypisywanie się z zajęć, który obowiązywał będzie od poniedziałku 18.12.2017. Wszystkie osoby, które rezerwują miejsca na zajęcia grupowe “na wszelki wypadek” a w dniu zajęć odpisują się, również bardzo prosimy o zaprzestanie takich praktyk i dokładne planowanie treningów gdyż w ten sposób blokowane są wolne miejsca na zajęcia fitness.

W przypadku dokonania zapisu i braku możliwości pojawienia się na treningu, uprzejmie prosimy o samodzielnie odpisywanie się przez Panel Klienta, lub w wyjątkowych sytuacjach telefonicznie pod numerem 887 888 214, najpóźniej na dwie godziny przed zajęciami (Uczulamy, iż z uwagi na charakter pracy obsługa nie zawsze będzie miała taką możliwość, za co nie ponosimy odpowiedzialności).

W przypadku nieodpisania się z zajęć, osobom posiadającym:
– karnet miesięczny (Open Gold, Open Fitness,) w przypadku powtarzającego się nieprzestrzegania regulaminu przyznana zostanie blokada rezerwacji od 3 dni do tygodnia,
– karty sportowe typu Multi Sport – przyznana zostanie blokada rezerwacji zajęć na tydzień.

Pamiętajcie – w ten sposób możecie zwolnić miejsce innej osobie!

Wyżej wymienione sankcje egzekwowane będą od dnia 18.12.2017 r.

Grafik na najbliższe zajęcia pojawi się już jutro w godzinach między 16:00 a 18:00 i obowiązywał będzie do końca roku. Od stycznia wprowadzać będziemy, grafik na cały miesiąc z możliwością zapisu kilka dni na przód.Poniżej prezentujemy wykaz aktualnych zajęć fitness oraz zapraszamy do oglądania galerii zdjęć z ostatniego miesiąca strefy fitness Śremski Sport.

WYKAZ ZAJĘĆ FITNESS

  1. Zajęcia 50+ – ( wzmacnianie&rozciąganie, body ball, abt, aerobik, aqua )Śremski Sport wspólnie z Gmina Śrem prowadzi program  bezpłatnych zajęć fitness dla seniorów. Profilaktyka zdrowia i ruchu dla osób starszych na całym świece zdobywa coraz więcej zwolenników. Dlatego też i w Śremie od kilku lat prowadzony jest Program „SENIOR W RUCHU”. Są to zajęcia finansowane przez Gminę Śrem.
  2. POWER PUMP – trening ogólnorozwojowy, wytrzymałościowo- siłowy z wykorzystaniem sztangi , wzmacniający wszystkie partie mięśniowe. Zajęcia skierowane dla wszystkich, którzy marzą o pięknie ukształtowanej sylwetce i wyrzeźbionym ciele. Trening, który poprawia wydolność i siłę mięśni bez znacznej ich rozbudowy.
  3. KETTLEBELL WORKOUT – ćwiczenia z odważnikami kulowymi, który angażuje do pracy niemal wszystkie partie mięśniowe, zajęcia dla tych którzy chcą zwiększyć siłę, wytrzymałość, koordynację, a także skutecznie wysmuklić ciało. Zajęcia, które aktywują do pracy mięsnie głębokie, dzięki czemu skutecznie możemy walczyć z bólami kręgosłupa, a także efektywnie korygować wady postawy.
  4. MUSIC BIKE – jazda w grupie na rowerach stacjonarnych w rytm muzyki. Zajęcia, które korzystanie wpływają na układ oddechowo- krążeniowy. Regularny trening wpływa korzystanie na kondycję fizyczną .Podczas jazdy intensywnie pracują nogi, brzuch, biodra i pośladki. Dzięki zajęciom wzmocnisz mięsnie, a także zrzucisz zbędne kilogramy. Forma bezpieczna, która nie obciąża stawów.
  5. ZUMBA – połączenie tańca i aerobiku, zajęcia które kształtują sylwetkę i uwalniają ogromna dawkę endorfin.
  6. BODY BALL –  zajęcia z piłką gimnastyczną , które pomogą zwalczyć wady postawy, wymodelują sylwetkę, odciążą kręgosłup, poprawią koordynację, wysmuklą ciało oraz wymodelują sylwetkę.
  7. PILATES – system ćwiczeń, który łączy w sobie elementy jogi, baletu oraz ćwiczeń siłowych. Ćwiczenia wykonuje się w pełnej koncentracji, gdzie ważną rolę spełnia prawidłowe oddychanie. Pilates wzmacnia, a jednocześnie rozciąga mięśnie, dzięki czemu poprawia elastyczność całego ciała, likwidując bóle spowodowane nadmiernym napięciem lub słabością mięśni. Jednocześnie relaksuje i odpręża.
  8. ZDROWY KRĘGOSŁUP – zajęcia  mające charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa.
    Zajęcia obejmują ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe.
  9. AQUA FITNESS – To niezwykle efektywna forma ruchu dla osób pragnących schudnąć, mających kłopoty z kręgosłupem, ze stawami, układem oddechowym, sercowo-naczyniowym, a także dla cierpiących na dolegliwości związane z osteoporozą. To także skuteczny sposób walki  z cellulitem i nadmiarem tkanki tłuszczowej. Zajęcia w wodzie w specjalistycznych pasach wypornościowych, które utrzymują ciało w wodzie
  10. ABT – skuteczne ćwiczenia ujędrniające na brzuch, uda, pośladki. ABT to trening wzmacniająco-kształtujący wykonywany do rytmicznej muzyki. Zaczyna się 10–15-minutową rozgrzewką, po niej następuje kompleksowy zestaw fitness obejmujący głównie dolne partie ciała. Ponadto ćwiczenia te wzmacniają mięśnie całego ciała i przyśpieszają spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Jest to również dobra metoda, żeby rozprawić się z cellulitem.
  11. PŁASKI BRZUCH – zajęcia skoncentrowane na ćwiczeniach wzmacniających mięśnie brzucha i grzbietu, poprzedzone dłuższą około 20-sto minutową rozgrzewką i zakończone rozciąganiem. Spełnienie snów o płaskim, wyrzeźbionym brzuchu. Jest to trening dla każdego.
  12. CARDIO FIT – inaczej trening wytrzymałościowy lub tlenowy, jest najczęściej polecanym wysiłkiem dla osób odchudzających się. To doskonały sposób na spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej, dotlenienie organizmu czy też zwiększenie wydajności pracy serca i płuc. Poprzez taki rodzaj  ćwiczeń możliwe jest kształtowanie wytrzymałości organizmu, a także spalanie tkanki tłuszczowe.
  13. TBC – zajęcia modelujące całą sylwetkę, wzmacniające mięśnie , poprawiające wydolność tlenową. rodzaj zajęć fitness, które pozwalają wzmocnić i wyrzeźbić mięśnie całego ciała – od ramion po łydki, a dodatkowo spalić mnóstwo kalorii i poprawić kondycję. Ich zaletą jest uniwersalność – może je wykonywać każdy, bez względu na stopień zaawansowania. Osoby, które ćwiczą na co dzień, mają możliwość urozmaicenia w ten sposób swojego programu treningowego.
  14. STEP – zajęcia odbywające się na specjalnej platformie mające na celu wzmocnienie mięśni, spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej, kształtowanie głównie dolnych partii ciała, oraz zwiększenie kondycji, a to wszystko w rytmie dynamicznej muzyki nadającej tempo zajęć. Ćwiczenia na Stepie doskonale działają na mięśnie nóg, pośladków, wzmacniają układ sercowo-mięśniowy, kondycję, pomagają stracić zbędne kilogramy. Przeciwwskazaniem do wykonywania ćwiczeń na stepie są problemy ze stawami, kręgosłupem, gdyż zbytnio obciążają kolana, biodra i kostki.
  15. TRX – system profesjonalnych lin TRX wykorzystuje masę ciała i grawitację aby stworzyć opór podczas ćwiczeń. Trening w zawieszeniu poprawiający równowagę mięśni, stabilność stawów, dający mobilność i wzmacniający mięśnie brzucha  jest bardzo pomocny w uprawianiu sportu. Poprawia również postawę i zapobiega obrażeniom.
  16. OBWÓD FUNKCJONANY – alternatywa dla osób chcących szybko i skutecznie spalić tkankę tłuszczową. Trening zwykle składa się z 3 obwodów, w trakcie jednego obwodu wykonujemy po jednej serii ćwiczeń. Zaletą treningu jest wykorzystywanie ciężaru własnego ciała oraz duże urozmaicenie w wariantach dobieranych ćwiczeń.